A.d.s

CVT:: Minta Petunjuk Dari Allah
Posted at 14.Dec,2009 22:24  Comments 3 / Trackbacks 0
Ramai sangat nak minta aku scan masa aku tengah bercuti ni.... hujung tahun ni kerja memang banyak gila. Kerja kat office banyak, kerja buang hantu pun banyak juga. Anak dok sibuk nak bercuti di pantai.. macam-macam sibuk le.

so kat sini aku kasi petua atau panduan yg aku ambil post Tok Belagak kat forum harmoni.

Post tu mengenai Nasrul Haq, so boleh tukar le niat tu pasal nak tahu ada saka atau ada pendamping ke.
*********************************


Sesiapa yang dah belajar Nasrul Haq atau ingat nak belajar Nasrul Haq
sila amalkan

1) Tidur mengiring kanan..tangan di pipi kanan..macam tidur Sunnah....
2) Mohon " Wahai Zat yang Ujud lagi Maujud, tunjukan daku jika Nasrul Haq ini berkhadam atau pendamping "
3) Bacalah surah al- mulk ayat 14 sebanyak 13x atau lebih sampai tidur


Ulang beberapa malam sampai dapat petunjuk...dari
Allah Rabbul alamin....


**************

selamat mencuba.


Comments

mekaseh abg scan baru ni..mcm dh cabut je jin tu

din beserah  at 18.Dec,2009 00:53
nak tahu

yg kata masa tidur kena mohon yg 2 kita berdamping dengan jin setan ka kalau melalui setan ni x mau la 203.82.87.222

paan  at 29.Apr,2012 10:56
melalui setan?

sebab apa nak kena mohon dgn setan?

think positive. kalau mintak pendapat orang dalam satu permasalahan, bla bertanya 10 orang mungkin kita akan dpt 5 jawapan yg berbeza.

kaedah al mulk ni cumalah usaha. banyak lagi usaha boleh dlm memohon petunjuk dari Allah. 203.82.80.114

rozaimy  at 01.May,2012 16:32
Trackbacks
Post a comment