A.d.s

My Life:: PUSAT RAWATAN ONE DARUL SAKA
Posted at 02.Jan,2010 18:44  Comments 21 / Trackbacks 0
Jumaat baru ni selepas acara minum kat kedai mamak berdekatan dgn pusat rawatan one darul saka, kami semua pergi le menjengok pusat rawatan.

Wiring dah siap, kipas dah pasang. Ada dua aircond dah pasang kat bilik rawatan. kat bilik menunggu cuma ada kipas aje. Kipas kat bilik rawatan terlalu rendah, kalau kita angkat tangan, boleh sentuh dah kipas tu. Janganla ada yg melompat-lompat kat bilik rawatan.

Kos pemasangan aircond ditanggung sepenuhnya oleh Tok Belagak. Aircond utk bilik seminar dan tempat menunggu kita org kena cari sponsor.

Lantai masih tak ada karpet. Kos pemasangan untuk karpet RM4 sekaki, adalah dlm lingkungan RM6K. Ada ahli mailing-list darulsaka mencadangkan kita beli karpet second hand hotel punya. Untuk menjadi ahli mailing-list darul saka kena le attend kursus yg dibuat boleh Tok Belagak.

Maka masing-masing kena cari sponsor. Ada seorg dah offer air tapis. Jualan DVD Tok Belagak pun tak sampai RM1000 pun. 1 DVD jual RM50.

Benda yg kena buat/ tak ada:
1) Langsir atau tinted tingkap
2) Carpet
3) Kerusi plastik dlm 50 (utk seminar)
4) Meja x 2 (1 utk letak kat penyambut tetamu dan 2 lagi utk meja rawatan tok belagak.
5) Aircond 2HP x 2 utk bilik seminar dan bilik menunggu.
5) Sofa utk bilik menunggu.

dan banyak lagi......

tetapi yg terdekat nak cari karpet utk bilik rawatan. so boleh le squad menembak start menembak. Kalau darul darul lain lain squad membaca yassin. Darul Saka pun ada squad membaca Yasin 7 mubin. Niat cuma satu sahaja, kasi mati penyihir. Kalau ikut hukum hudud, penyihir hukumnya pancung kepala. Tetapi malaysia mana laksanakan hukum hudud. So kita cuma mampu berdoa semoga penyihir tu mampus dgn segera. Kejam
sangat! habis tu, masa penyihir menyihir tak kejam ke?

Kenapa tak doa supaya penyihir bertaubat?
Korang buat le, para sahabat on the spot
pancung tukang sihir. Tak sempat nak mengucap maa.

Buat masa ni dah ada 3 dlm senarai.
Satu bomoh sudah email tok belagak kasi warning.

Diharapkan adalah org nak sedekah duit carpet utk bilik rawatan. makin lama tunggu makin panjang pulak list nya.

Ada yg call bila nak buka pusat rawatan, aku cakap bulan 1, tetapi selagi tak ada carpet, payah le sikit nak mula, tak kan nak baca duduk atas kerusi. Tak kena gaya la.....

http://pr1darulsaka.blogspot.com/



Comments
Pasal DVD Tok Belagak

Salam En.Rozaimy...camne sy leh dptkan DVD tok belagak yg en tls kt ats?

MeetUncleSaya  at 15.Jan,2010 05:44
Peserta Kursus

Buat masa ni hanya peserta kursus kat Manjung dan Bangi yg dibenarkan membelinya. Pengedarnya adalah Ibnu Adam sebab dia ada simpan senarai nama peserta

rozaimy  at 17.Jan,2010 14:12
dvd

dvd pasal apa pula tu sampai RM50?
ilmu ke?

nfm83  at 25.Jan,2010 14:14
Temberang

DVD tu adalah temberang Tok Belagak masa kursus hari tu, cuma org yg hadir kursus aje layak utk beli DVD tu

rozaimy  at 25.Jan,2010 19:38

saya ada mendapatkan rawatan pada sabtu lepas, dari tapah. terima kasih,
mudah juga sampai tempat yang dimaksudkan, guna maklumat dalam sesawang n gps.
moga disembuhkan masalah yang saya hadapi, insyaallah,

razmanahmad  at 20.Apr,2010 07:59
single

thanks krn bantu sy

muhammad yusof bin zainal  at 01.Jul,2010 11:02
tumpang tanya

minta scan saya boleh tak..Sarawak..Kuching

Ahmad Jamal  at 07.Jul,2010 12:22
waktu rawatan

salam saudara rozaimy,semoga Allah memudahkan segala urusanmu.saya ingin bertanya apakah waktu rawatan utk bulan ramadhan ini?dan bagaimana utk membuat appoinment.tq in av.smat bpuasa 202.75.133.43

liz ameen  at 16.Aug,2010 14:11
Pro Darul Saka buka seperti biasa

PRO DS bukan seperti biasa, boleh call 03-51217506 (belah malam)

masa rawatan macam biasa. 192.168.200.13

rozaimy  at 16.Aug,2010 14:48

Abang nak tanya sikit kat belah utara ni ada tak member PDS yg boleh membantu berubat.sebab saya ni tinggal di Utara 175.144.77.28

ZAKARIA  at 02.Sep,2010 11:08
PRO DS cuma ada Shah Alam

buat masa ni PRO DS cuma ada kat Kota Kemuning aje.

192.168.200.75

rozaimy  at 02.Sep,2010 14:47
buang saka

boleh ke saya nk dapatkan rawatan untuk buang saka yg berdampingan dgn abg ipar saya, sekarang isterinya mengandung 5 bln dn dia dh meracau yg bukan2 sampai tahap nk mggunakan senjata tajam terhadap anak dn isteri, kelakuannya dh seperti separuh gila, dh berubat di banyak tempat tp x berhasil, sekarang isterinya telah lari dari rumah kerana bimbang akn keselamatn dirinya,pada waktu malam dia akn lebih aktif dan egresif, dia akn keluar rumah dan merayau2 pd waktu malam, dia juga pernah memaksa isterinya berbaring dn membungkus isterinya seperti mayat menggunakan selimut, isterinya telah melarikan diri kerumah saya dn dia telah datang pd jam 3pg seperti org yg dirasuk untuk mencari isterinya, sekarang isterinya telah balik ke kg dn saya sekeluarga masih lg dlm ketakutan kerana dia berkeliaran di kawasan perumahan saya, dia tinggal di damansara damai dn saya di taman saujana utama sg buloh. Bolehkan PRO DS menolong kami dn bagaimana untuk kami mendapatkan rawatan untuknya? dan apakah yg diperlukan dlam rawatan itu nanti. 175.137.74.197

yusof  at 26.Nov,2010 09:18
kursus darusaka

salam.saya sedang mencari ruang untuk mengikuti kursus darulsaka dalam masa terdekat ni.cuti hujung bulan mei atau awal bulan jun ni.ada kursus perubatan tak. 124.13.129.115

zulkarnaen  at 16.May,2011 17:03
kene sihir??

as salam,adk sy dh 3 bln kne rsukan (sihir),sy bhgian selatan..(JOHOR)...kmi dh bnyk brubt...kami bnggung..dhrap dpt mbntu kami... 60.51.42.51

shark  at 26.Jul,2011 17:30
Hubungi TB

email ke darulsaka@gmail.com 192.168.200.34

rozaimy  at 27.Jul,2011 09:15

boleh ke masalah macam putus cinta merujuk kat sini?
115.85.128.186

din  at 24.Sep,2011 01:39

assalammualaikum, boleh tak saya dapatkan rawatan penyakit busong utk makcik saya di batu laut banting. Tapi kene wakil PDS or tok belagak sendiri yg datang ke kediaman pesakit, kerna keadaannya amat... susah sekali nak terang
113.210.229.109

adik.eman  at 06.Oct,2011 22:03
nak belajar

saya dok kl tapi belajar di kisdar..naktanya ada tak kursus darul saka di perak..atau kuala kangsar 203.82.93.43

ariffin  at 25.Oct,2011 14:24
nak belajar

saya dok kl tapi belajar di kisdar..naktanya ada tak kursus darul saka di perak..atau kuala kangsar 203.82.93.43

ariffin  at 25.Oct,2011 14:30
tak ada kursus kot

Buat masa ni tak ada kursus lagi sebab JAIS tak benarkan.

Kalau jampi serapah baru JAIS kata OK. Kalau ada ayat Al-Quran, kena minta tauliah dulu. Tetapi bila minta tauliah untuk perawat Islam. Tak ada dalam SOP mereka pulak.

Dengan kata lain, tak ada kursus kat Selangor le.

203.82.92.113

rozaimy  at 26.Oct,2011 00:00
mntak tlg scan kwn sy yg berada di luar kl

En rozaimy...bleh mntak no en sbb nk bertanya psal buang saka atau berubat jarak jauh... ni no sy 0123275470 saiful ampang 115.164.128.7

saiful  at 06.Apr,2013 17:46
Trackbacks
Post a comment