A.d.s

CVT:: PRO DARUL SAKA telah di buka di Kota Kemuning
Posted at 07.Jan,2010 22:34  Comments 10 / Trackbacks 0
Ini aku forward message dari ibnu adam

Isnin ke Jumaat : 9pm ke 12 am

Sabtu - Ahad : 5 pm ke 7pm
8 pm ke 12am

Rawatan selepas Zuhur dihujung minggu untuk kes kes tertentu sahaja..

Semua rawatan melalui temujanji sahaja. Selalunya 4 ke 5 pesakit sahaja untuk satu malam. Sebab 1 pesakit akan bawa lebih dari 2 kes lain bersama.

Kalau ada kes gawat darurat. waktu waktu lain boleh telepon dulu. jangan datang terus..

Telpon Tok Belagak : 019 9xxxxx4 . kalau telpon 3 kali tidak berjawab sila hantar sms. sila letak nama pesakit dan jenis sakit secara ringkas dan waktu temujanji yang dihajati. tok belagak akan balas sms.

Kalau perlukan tukang zass, tulis jer kat mailing list nihh..

Barang barang yang wajib dibawa:
kalau sihir kena bawa air minuman 2 botol dan limau 6 bijik.
kalau kanser sila bawa pisau dapur yang baru dan air minuman 4 botol. jangan bawa pisau lipat
kalau pelaris/seri muka / bawa perfume tanpa alkohol.
kalau sakit secara am dan umum sila bawa air minuman 2 botol

yuran/hadiah rawatan:

Selalunya jumlah yuran ikhlas dari pesakit dan keluarga
kalau anak yatim, ibu tunggal, faker, miskin, tak mampu sila beritau dengan ikhlas.


akan tetapi ada beberapa rawatan yang ada yuran khusus:
buang saka: RM 130.00
kanser : RM 125.12
mandi bunga : RM 150.00

yuran yuran lain ( jika ada ) akan ambo umumkan untuk kemudahan semua.

Peringatan: Tok belagak tak terima sedekah..dia bukan fakeer miskeen maka tak boleh terima sedekah.

Peta Ke Pro Darul Saka

Blog Pusat Rawatan One Darul Saka

Blog Tok Belagak



Comments
Rawatan

Macam mana nak buat appointment dgn tok belagak?
please inform sy 0137029084

Sufiy  at 09.Jul,2010 16:17
rawatan saka

salam..saya ada gangguan saka. jika buat rawatan di darul saka..perlukah rawatan saka berulang. ini kerana saya tinggal di luar kawasan selangor.tlong bls segera.tq

Idris  at 15.Jul,2010 16:24
Buang saka sekali aje

by default buang saka sekali aje... kecuali.... contoh: lepas buang saka dari atuk kita punya, mai pulak nenek punya, buang lagi, mai lagi moyang punya. tu yg panjang ceritanya.

Boleh turun mai PRO DS atau buang dari jauh. Sekali aje mai dah cukup.

Jaminan sama aje selama 6 bulan. Jaminan pasal takut saka-saka lain mai pulak...

rozaimy  at 16.Jul,2010 09:48
Sakit umum

Mohon bantuan dengan izin Allah untuk lihat (scan) jika ada sebarang
masalah 203.82.92.122

Jamsari bin Ramli  at 08.Mar,2011 22:19
jgn pesong akidah orang

bagaimana cara tok saka mengubati orang, baca yasin terbalik? 175.141.29.12

ringgo  at 22.Dec,2011 07:39
Yassin 7 Mubin

Dalam Harian Metro di panggil Yassin Terbalik.

Dalam rawatan islam di panggil Yassin 7 mubin.

utk info lebih lanjut kaedahnya sila baca

http://www.darussyifa.org/modules.php?name=News&file=article&sid=56
192.168.200.49

rozaimy  at 22.Dec,2011 11:28
Dalam Metro Yassin Mengundur

Sorry dlm Harian Metro depa tulis Yassin Mengundur 192.168.200.49

rozaimy  at 22.Dec,2011 11:29
Soalan

Askm. Saya dah berkahwin lebih kurang 4 tahun. Sejak kebelakangan ini isteri saya selalu minta cerai, katanya ada orang yang tahu mengenai perkara2 yg berlaku di dalam rumah kami. Contohnya, rakannya di Facebook tahu warna pakaian dalam isteri saya. Bila saya tanya siapa yg bagitau, dia cakap jgn pura2 tak tahu.. Saya suruh dia jgn tuduh saya yg bukan2, bagi saya tengok bukti. Tapi isteri saya tak nak cakap dan selalu sebut perkataan cerai.. Saya tak tahu apa yg harus saya buat. Mintak pendapat tuan. 60.54.40.139

Botem  at 26.Jun,2012 21:26
minta tolong scan

salam.. saya danial.. nak minta tuan tolong scan saka saya boleh tak. dulu dah pernah scan dengan kawan abg skali dia kata ada dan siap bertangkal.. tp skrg saya cuma nak kepastian la 115.135.55.155

danial abd talib  at 05.Jul,2012 23:26
kemalangan jalan raya,melibatkan urat tangan saya putus.

Assalamulaikum..sy jumadi bin tamring..sy masalah urat tangan kanan putus..tempoh hri sy kemalangan kat melaka..trikh 18.07.12..kemalangan itu melibat kn cedera ringan bhgian kaki dan tangan kanan sy t,kulai hampir putus..selepas menjalani pembedahan penyambungan tgn sye..doktor mengesah kn urat tangan kanan putus...saya nak mintak tolong tuan/puan untuk merawat tangan saya kini sembuh tetapi urat tangan saya blum bsambung..sye bharap tuan/puan dapat menolong saye dgn segera..tolong la infom kn kat mak saye..0102525131/0172325006.. 219.92.80.38

jumadi bin tamring  at 05.Sep,2012 21:28
Trackbacks
Post a comment