A.d.s

CVT:: Sihir Pemisah
Posted at 13.Feb,2010 21:24  Comments 41 / Trackbacks 0
Apa aku nak goreng bab ni? Aku kasi contoh aje le.
Kebanyakkan kes aku dah tulis kat blog. ini kira ulang tayang. lagi pun korang malas nak baca dari mula

Kes 1 - Suami tidak berminat
Seminggu dah nikah, suami masih tak ada mood nak buat projek. Isteri pakai minyak wangi masa nak tidur, suami boleh sound "pakai wangi wangi malam ni buat apa?"

Nasib baik isteri aku perasan. Rupanya depa kena sihir pemisah, datang dari sebelah suami. MUNGKIN ada awek yg terluka pasal bukan dia jadi pilihan.

Lepas buang dpt le bersama, itu pun seminggu aje, lepas tu suami buat perangai semula, buang lagi... pulih dah.... nasib baik pengupah bukan jenis hati busuk yg berterusan mengupah tok moh.

Pasangan dah dpt anak pun.

Kes 2 - Suami tak dpt main
Isteri mengadu kat mak dia. Mak dia cerita kat isteri aku.
Aku tukang zass aje. Aku dah malas nak scan sapa yg hantar, hantu apa?. Isteri mengadu, aku zass sambil nak tidur.

Alhamdulillah, sihir tak berulang. Dah ada anak seorang.


Kes 3 - Bila suami nak masuk aje, adik terus tidur
Aku tak handle kes ni, cuma dpt sms. Tak kena sihir, cuma saka kat Isteri tak suka suami tu. So tak semua kes tak boleh main disebabkan oleh sihir pemisah. Sebab itu, kalau aku scan ada saka dan sihir, aku mesti suruh buang saka. Tak kirale saka tu baik atau jahat, kafir atau Islam. Bergantung pada jin utk jaga kita susah le. Walaupun saka tu jenis jin Islam, dia belum tentu dpt jaga kita, silap-silap saka tu kena paksa dera tuannya. Kalau tak dera, nanti jin-jin sihir ketuk kepala saka tu. So dgn hati yg berat saka tu kacau le tuan dia.

Aku tak tahu apa status kes ini.

Kes 4 - Suami tak ada nafsu, isteri masih dara walaupun dah nikah sebulan
Kes ni pelik bebenor, scan tak ada sihir atau saka yang menganggu mereka berdua.

Scan suami, macam ada awek lain, tetapi pasal apa kahwin dgn org lain? Tang ni memang tak faham.

Aku call scanner lain, rupanya suami ni ada minat kat awek lain, tetapi cinta tak berbalas. Kebetulan mak berkenan dgn isteri ni, tu yg dia setuju aje kahwin, padahal tiada hati pun kat isteri tu.

Aku call balik si isteri, tanya betul ke korang berdua kahwin atas pilihan keluarga. Rupanya betul.

Aku cakap le suami tak kena sihir, dia malu aje (kena rahsia masalah suami tu, he he he). Aku tanya macam mana tidur malam. Kadang-kadang tidur sekatil, kadang-kadang suami tidur kat luar, kalau nak tukar baju pun suami masuk bilik air. Haiya..... ini macam punya orang pun masih ada lagi ke?

So aku nasihatle kat si isteri,
"macam ni ajele, malam ni pakai baju lawa-lawa, pakai minyak wangi, bila suami keluar aje bilik air, teruk peluk dia"

Jawap si isteri: "saya malu la, kena ke pakai minyak wangi.. segan la saya. Patutnya dia la yg mulakan"

Tok Moh tak dapat nak tolong la kalau macam tu.

Bukan org melayu aje ada masalah macam ni. Ada kawan aku cerita. Satu pasangan Cina baru berkahwin, mereka berdua masih duduk lagi kat rumah mak lelaki tu. Mak lelaki tu heran tengok pusat menantu dia selalu merah. Mula-mula tu tak nak tegur la, tetapi pasal seminggu dok merah lagi. Mak tu dah tak tahan. So dia tanya "kenapa dgn pusat u merah tu"

Menantu dgn tersipu-sipu menjawap: "suami saya buat"

Mak mentua: "apa yg dibuat sampai boleh merah macam tu"

Menantu:" dia masukkan anu dia kat pusat saya laaa"

Terkejut mak mentua tu, rupanya menantunya masih dara lagi. Selama seminggu depa main kat pusat aje. Suami dan Isteri langsung tak ada clue macam mana nak main. Macam-macam hal laaaa...

Suami tiba-tiba hilang





Comments
Sihir Pemisah Ke?

Assalamualaikum Tuan, Blh bg no. hp. Sya ada masaalah dgn sihir pd somi. Mgkn sihir pemisah jgk...

Noon Aliza Bt Abd Aziz  at 18.Feb,2010 21:42
email saya le

nak HP tolong email kat saya rozaimy@gmail.com, lepas tu cerita le sedikit lebih kurang

rozaimy  at 19.Feb,2010 07:45
isteri turun darah tak henti2

bekas awek marah tak dapat kawin ngan aku,,,,tuju isteri aku kasi sakit,,,,sekarang ni darah tak henti2 turun,,,dah 3 bulan....tolomg sikit tuan,,,mcm mana nak buat ni....emergency sangat ni,,,,0138889329,,,isteri kt n9,,,,,,

ismail ibrahim  at 24.Mar,2010 17:29
kasi warning le

cakap aje kat bekas awek tu, you dah baca Yassin 40 supaya sakit tu pulang balik kat dia sejuta kali ganda. InsyaAllah terkedu dia...


lepas tu isteri tu, sila bawa ke Pro DS di kota kemuning,
email aku kalau nak alamat dan no hp tok belagak

rozaimy  at 26.Mar,2010 10:50
Tolong scan

i pernah kene sihir, dh berubat....tp boleh en tlg scan lg tak, utk kepastian....tq

adam  at 06.Aug,2010 02:20
Sihir pemisah

Assalamua'laikum.

Tuan, saya mempunyai masalah rumahtangga. Sejak awal tahun 2010, isteri dan saya sering bertengkar dan masing2 tak pujuk masing2. Sebelum ni, bila bertengkar, dia pujuk saya, saya pujuk dia. Bila nak berjima', dia bagi banyak alasan, bila jima' dia tak ghairah. Saya hanya dapat "masuk" tu jer.. lain-lain anggota bandan dia tak bagi, katanya geli. Lama-kelamaan hubungan semakin dingin dan sekarang dia minta cerai. katanya dah tak cintakan saya. Duduk serumah dia rasa rimas dan nak pindah. Saya dah dapatkan rawatan islam. Pernah sekali seorang ustz rasanya dah keluarkan makhluk, isteri saya lepas tu nampak ada perubahan. Keesokkan hati dia jadi balik. Dia tak nak dibawa berubat. Keluarga dia ada saka dpd atok dia. Mak dia pun tengah sakit dan ada masalah yang hampir serupa ngan kami. Tolong email saya, saya mohon bantuan tuan. InsyaAllah 60.51.29.220

suami risau  at 09.Jan,2011 18:11
sihir berulang

selalunya sihir berulang, kalau dah merawat dan OK walaupun sekejap aje, maka rawatan tu menjadi le.

Tetapi pasal sakit hati punya pasal, pengupah dan tok moh pasti buat semula. So kena rajin berubat dan cari jalan penyelesaiannya.

Saya dah email peta ke Darul Saka dan no phone Tok Belagak.

60.53.137.138

rozaimy  at 09.Jan,2011 19:40
errrr

salam, ni rozaimy yang alam hidayah.net tu ker? 203.82.82.115

zari nezam  at 10.Jan,2011 10:14
Sihir pemisah

Salam.

JazakAllah atas info tok belagak. InsyaAllah saya akan ke sana dapatkan rawatan. Cuma isteri mmg tak nak pergi. Jika tok belagak boleh buat jarak jauh, Alhamdulillah. 203.217.176.57

suami risau  at 10.Jan,2011 15:26
suami dtg dulu

Tak apa, suami dtg dulu. 203.82.94.9

rozaimy  at 10.Jan,2011 18:40
Kursus asas rawatan islam

Kepada Tok Belagak dan Tuan Rozaimi...saya amat berminat untuk mempelajari ilmu perubatan islam ini dengan lebih formal maksud saya bukan dari buku atau laman web..dari itu bilakah tok belagak dan tuan rozaimi akan mengendalikan kursus tersebut dalam tahun 2011 ni...harap dapat saya tahu bila tarikh yang terdekat ini untuk saya mendaftar. Sekian, Terima kasih... 203.82.94.24

Nizaruddin  at 13.Jan,2011 08:01
Kursus Rawatan

InsyaAllah,
Sekiranya kursus akan di adakan, aku akan paparkan kat blog dan email you.

tks 192.168.200.179

rozaimy  at 13.Jan,2011 09:40
susah nak projek

salam...saya ader bace pasal sihir pemisah kat blog awak nie.....saya rase macam ade tekena dekat saya jer...sebelom nie tak ader masalah dengan isteri..tapi sekarang macam asyik nak bergadoh jer....rase panas jer....kejap2 nak marah....satu lagi nak projek jer tak boleh....tak ader power...pelik la....macam maner nak buat????... 175.137.41.47

fee-joe  at 21.Feb,2011 11:07
susah nak projek

salam...saya ader bace pasal sihir pemisah kat blog awak nie.....saya rase macam ade tekena dekat saya jer...sebelom nie tak ader masalah dengan isteri..tapi sekarang macam asyik nak bergadoh jer....rase panas jer....kejap2 nak marah....satu lagi nak projek jer tak boleh....tak ader power...pelik la....macam maner nak buat????... 175.137.41.47

fee-joe  at 21.Feb,2011 11:08
Jumpa la perawat terdekat

Kena jumpa perawat terdekat.
Atau jumpa buat apa yg ada tulis dlm blog ni. kat ruangan search taip

first aid 124.82.81.41

rozaimy  at 24.Feb,2011 23:05
sihir pemisah

assalamualaikum,
sy janda ank sorg. ank sy tu satu2 punca sy waras d sebabkn bks suami x brtggjwp... d awl tahun ni, sy rs marah sesangat kat ank sy tu.kadang2, kalau sy pukol dia sbb nakal, pukulan tu melampau2.rs mcm nak pukol dia lebih2.slalu gak sy rase nak hntr je budak tu tggl ngn abah die.untuk pngetahuan tuan, abah die x da jengok dia lagi d sbbkan ada perbalahan d antara kami n perbalahan tu mnyebabkn dia tumbok muka sy d dpn ank sy, mak n adik sy.sejak hr tu, dia x bagi duit nafkah anak lagi, tetapi dia ade bagi baju, itupn sekali sekala.kluarga dia pn ade bg mkanan untuk ank sy dan itupn sekali sekala jugak..untuk d jadikan cerita, sy sangat sayang ank sy dulu.jauh sekali nak hantar budak tu kpd abah dia.tp skrg, sy dah brp kali cakap nak hntr dia balek sbb x tahan.rimas dgn kenakalan dia.rs benci ade jugak...jadi, sy nak tahu, ada kah kami d sihir pemisah?? sy yg kene atau anak sy yg kene? tolong lah... terima kasih 115.135.45.21

haizum  at 14.May,2011 17:03
Perasaan Tertekan

Selalunya kes macam u ni lebih kepada masalah tekanan walaupun kadang-kadang kita boleh mengatakan yang kita tidak rasa tertekan dengan apa yang terjadi, tetapi jauh di sudut hati, tekanan pasti ada.

Anak yang kurang kasih sayang 'selalunya' memberontak dan nakal kerana cuba mendapatkan perhatian dari kedua-dua ibu bapanya.

Saudari sebagai ibu kepada anak tu kena pandai berdiplomasi dengan anak. Tunjukkan kasi sayang ke atas dia. JANGAN SESEKALI CERITA PASAL KEBURUKKAN SUAMI DEPAN ANAK. Cerita seperti ni, hanya akan menambah tekanan kepada anak itu.

Kita sering kali terlupa mengenai perasaan anak. Cuba cari kawan baik dia, tanya apa sebenar yang menyebabkan anak tu nakal.
Kita kadang-kadang terlalu sibuk menguruskan tekanan yang kita hadapi sehingga terlupa anak itu juga mempunyai perasaan. Anak-anak baru nak hidup, selalunya dia tidak tahu untuk menyalurkan perasaan tertekan.

Redahkan tekanan saudari dengan selalu berzikir seperti Ya Latiff, dan selawat.

203.82.80.57

rozaimy  at 15.May,2011 09:24
sihir pemisah

salam encik,
saya ada terbaca pasal sihir pemisah yg encik tulis.. mcm mana saya nak dapat kepastian yer benda ni berlaku ke tidak pada saya.. saya sudah bersuami.baru 8 bulan kawen..tapi saya dapat perasan saya takde nafsu langsung kat suami saya..tak boleh nak buat hubungan pun..rasa mcm patung bila nak bersama..sedangkan saya sgt sayangkan suami saya.. dan kami selalu bergaduh padahal hal kecik aje..selalu aje rasa panas especially kalau time naik kereta dia.. pastu saya skrg selalu sakit dada, sakit pinggang..tak tau ada kaitan ke tak..boleh tak ustaz usulkan sesuatu pada saya..saya ingin selamatkan hubungan perkahwinan kami 175.136.194.26

yus  at 13.Jun,2011 17:46
Al Mulk untuk kepastian

kena berjumpa perawat. Dari situ baru boleh tahu.

kalau nak buat sendiri boleh pergi tengok kat link di bawah

http://rozaimy.komputer.com.my/318

atau kat ruangan search taip MULK
192.168.200.39

rozaimy  at 13.Jun,2011 18:24
salm

salam.saya ni mcm2 mimpi masa tidur.ular,buaya,harimau,monyet.mimpi bayi,selalu mimpi berada tempat kotor.tandas,gua,mimpi dikelilingi air.mimpi api.mimpi serpihan kaca jatuh dibadan.pernah nampak bayangan hitam.selalu terhidu bau busuk.perasaan diperhatikan.kalau bersam suami rasa menyampah tngk muka suami.apa tanda2 yg saya alami? 203.82.95.52

fiza  at 19.Jun,2011 14:28
sihir pemisah

tanda-tanda sihir, selalunya sihir pemisah. Kalau berubat selalunya dua-dua kena berubat. 192.168.200.104

rozaimy  at 21.Jun,2011 19:56
bape emel adress en rozaimi

saya nak mintak emel cik rozaimi 113.210.99.152

zulaikhah  at 20.Jul,2011 23:26
email

email aku rozaimy di gmail.com

di tu tukar jadi @. tak boleh tulis email penuh sebab sure kena spam nanti

contoh kalau jin di gmail.com
maka email dia adalah jin@gmail.com
60.54.120.74

rozaimy  at 23.Jul,2011 15:05

sya pn ada mslah yg sama,kwin sblan je ok pas2 istri bnci trus,tgk muka pn tak bleh,pas2 mntak cerai,dan prjek 3kali ja.dh 3 blan x jmpa istri. 115.132.26.44

khairul  at 05.Sep,2011 19:03
Simpati

Saya simpati. Adu kat Pejabat agama. Nanti mereka akan panggil untuk kaunseling. Dari situ ustaz/ustazah dari situ boleh tahu kes you ni ada masalah pihak ketiga, cinta beralih arah atau sihir pemisah.

http://ms.wikipedia.org/wiki/Surah_Al-Falaq

192.168.200.41

rozaimy  at 06.Sep,2011 08:25

Salam ustaz,saya sudah kawin setahun lebih tp sy ada mslh sms bersama spt rs sakit dan paha akan tertutup di luar sedar. Sy sdg rawatan pakar sakitpuan disbbkan ketumbuhan cyst di ovari. Sudah buat pembedahan tp slps beberapa bulan sudah ada ketumbuhan lg. Doktor pun buntu dan dia nasihatkan utk tidak bedah lg kerana risiko tinggi. Ada dr cadangkan rwtn tradisional. Bolehkah saya dptkan rwtn dgn ustaz krn disbbkan pykit dan mslh ini kami blom ada anak lg 203.82.92.104

hidayah  at 14.Oct,2011 09:24
sihir pemisah terjadi tak untuk bukan pasangan suami isteri

salam,
saya nak tanya sihir pemisah ni hanya untuk pasangan suami isteri je ke? sbb saya bertunang, tapi baru sebulan lebih bertunang, tunang cakap tawar hati tanpa sbb. sebelum bertunang, kami pernah putus, saya pernah berubat cara islam, ada sorang ustaz bacakan ruqyah utk saya, masa tu badan saya jadi menggeletar, dan bila di ajak benda tu berbicara, badan saya seakan melambung2, kata ustaz, benda tu ada di tepi kemaluan saya belah kiri, dan ari-ari kiri, juga di pangkal jantung dekat breast..lepas berubat 2 kali, tunang saya balik baik dan terus ajak bertunang, ni lepas bertunang sebulan lebih, dia cakap dia tawar hati..ustaz tu cakap mungkin saka, mungkin juga sihir...macamana yer? 203.62.1.42

kaal  at 10.Jan,2012 13:38
sihir pemisah dan pengasih

saya dari perak,.berbangsa india,.kami bercinta empat tahun,family saya dan family teman wanita saya semua orang tahu yang kita bercinta..ayah teman wanita saya perkenalkan pak cik dia kepada teman wanita saya.. bila dia berkenalan dengan pak cik dia selepas dua hari..tiba2 teman wanita saya terus berubah,dia benci saya,dia kata bermacam2 alasan,semua yang dia kata hanya perkara pahit saja,perkara yang manis dia dah lupa..dia tengok saya pun,dia buat tak tahu,kalau call atau sms,langsung dia tak layan..teman wanita saya terus dah mula cinta pak cik dia,.kat rumah dia langsung tak dengar cakap ibu bapa dia,dulu dia tak macam itu,hari2 hanya cakap pasal pak cik dia,.pak cik dia dah khawin dan dah ada anak..bila jumpa seorang perubat,dia kata.. saya dan teman wanita saya telah berpisah sebab,pak cik dia buat sihir pemisah,dan sihir pengasih..dia bagi melalui makanan untuk teman wanita saya..saya dan family teman wanita saya sedang berubat..lambat ke benda kotor itu keluar dari badan teman wanita saya??..ada apa2 info boleh saya dapat dari pada encik???... 116.197.7.136, 141.0.10.28

anan  at 25.Jan,2012 02:22
as salam...

as salam....boleh minta no fon & alamat tempot berubat..da 4 tahun kahwin tp masih blum ada zuriat..tq... 60.48.113.130

wan  at 15.Feb,2012 08:55
Alamat Pro DS

http://dl.dropbox.com/u/22479280/prodsmap.jpg 192.168.200.170

rozaimy  at 16.Feb,2012 18:16
minta tolong dah takde harapan

hi saya nak mintak tolong dapatkan kekasih saya balik daripada oarng ketiga....aku nak memisahkan oarng yang telah merosakn kehidupan bahagia kau dgn kekasih ku selama 3 tahun 60.54.25.58

amir  at 28.Feb,2012 15:31
sihir pemisah

saya berasal dari sabah..sdh berumah tangga selama 4 tahun,tp skang dah berpisah..sejak 1 minggu perkahwinan suami berperangai pelik..hingga sdh berpisah dia selalu ganggu saya dan nak kembali pada saya tp dia masih mahukan perempuan itu,sikap nya semakin agresif dia lebih bersikap kurang ajar ble emailkan saya no fon 175.145.254.78

za  at 03.Jun,2012 10:23
suami terkena minyak pengasih

minyak engasih, setahu sy bertahan 44 hari (begitulah yg sy dgr), klu x dicalit lg kesannya hilang. Sy rasa ini yg berlaku pd suami sy tahun lepas sbb pompuan tu di sini, bila pompuan tu blk kesannya hilang, sy tertangkap gambar2 dia dan dia insaf sgt2. tp tahun ni bermula lagi, sy x tau bila mereka berjumpa atau terjumpa, skrg rumahtangga kami makin merudum...sy percaya ini sihir kerana tabiat suami x berubah, yg berubah cuma hatinya kepada sy. tolong sy... 180.73.200.141

lud  at 03.Jun,2012 16:27

suami kena ubat pemisah dari isteri pertama. tlg berubat 58.26.228.161

shah  at 20.Jul,2012 13:08

As Salam... Sy Izan dr Perak. Sy ingin bertanya. Sy ade pergi mengurut sbb peranakan sy sakit & menyucuk2. First time mengurut, mak cik tue kata peranakan sy bengkak & senget. Kali kedua pergi, sakit kat sblh bwh rahim. Mak cik tue kata rahim sy jatuh. Diurut lg sakitnye beralih kesebelah kanan pula & katanya saya tkena buatan org. Jd, sy nk kan kepastian betulkah sy tkena sihir? Sbb selain dr itu, sy selalu aje rasa nk marah tanpa sebab. Kekadang boleh timbul perasaan benci @ tak suka pada mak & ayah sy sendiri tanpa sebab. Dengan suami pn kekadang kami selalu bertengkar. Kemudian baik semula. Jadi boleh tak bg kepastian kepada sy. Terima Kasih... 10.144.1.113, 113.210.226.218

izan  at 24.Jul,2012 18:33
ms

I nk dpatkn blk kekasih i yg tlh drebut olh teman i sendiri. Dptke tlng ikhtiarkn?. Tq
203.82.92.71

lois  at 20.Aug,2012 13:06
isteri kena sihir pemisah

as salam,saya baru mndirikan rumahtangg selama setahun,selama setahun berkahwin sy x pernah rasa bahgia..bila berjimak dgn isteri pon isteri mcm x mempunyai nafsu,tapi kami da dapat anak,yg pelik nya masa isteri duduk bersama hubungan kami cukup baik..bila sy menghantar isteri pulang ke kampung isteri terus xnak balik kepada sy dan meminta cerai,mcm2 alasan diberikan.bole x sy dirawat?isteri sekarang dah mmg xnak ikot sy lagi...dan tinggal bersama keluarga dia..saya harap tuan dapat membantu merawat isteri sy dari jarak jauh.kerana sy masih sygkan dia dan anak sy.

0199606494 175.145.54.13

hafiz  at 31.Oct,2012 02:45
sihir pemisah

salam..
sy dah 7thn bkawin dgn seorg duda ank 2..mereka bcerai krn jndanya ada lelaki lain dn slalu ada hbgn dgn mn2 lelaki demi utk dapatkn duit n kmewahan.. kluarga suami mbawa suami pulang n mjatuhkan talak pd bkas isterinya itu..pastu suami kna berubat coz slma mreka jd suami istri,dia telah d beri mkn yg kotor2 utk mnundukkan suami. 5thn slps itu suami bertemu jdoh dgn sy kni ada 3anak..swktu slps 1thn bkwin kmi slalu bgaduh pd pkra kcil.sy pnh byk kali mtk cerai.dn skrg 7thn bsama pn mcm 2 jgk bgaduh n mtk cerai..pnh brubat d merata2 tp eloknya smntra sj..suami jd panas baran xtntu psl,mcm krg selesa duk dlm umh,lbh suka hbs kn ms dgn kwn2 dia..krg btggjwb pd ankistri..sy plk msalah uzur blarutan..kdg2 bru hbs uzur 2hr bla bsama suami 2hr slps 2 akn uzur blik.dh pn dpt treatment dgn doc pakar tp msh mcm 2 jgk.. kblkangan ni sy slalu mpi d kejar ular n mpi org bg brg kemas..sy dh cuba mcm2 iktiar tp elok hnya smtra sj..apakah cara agar shir ni xberulang lg? kami bdua dh berubat tp slang bebrapa bulan pkra yg sama berulng. hrp dpt bntu sy selesaikan msalah ini demi anak2 sy.sy xnk rmhtga kami runtuh gara2 pkra bgni.. 183.171.160.48

eida  at 06.Dec,2012 21:36

mungkn terkene sihir pemisah. sami dh tk nk blik rmh sejak 3 bln .. sebelum tu nk juga tel bila sya bgi tel dan tel tu utk di sorok kan d satu tempat ..kini bila sya tk cari dia nk tel suami.. suami pn begitu juga tk de lagsung nk tel sya sejak 2 minggu lebih.. merata dh saya berubat jmpa uztaz imam dn hari2 siang mlm sya solat hajt dan zikir.. menangis siang mlm .. janji sumpah suami tk kn aniaya saya dan anak2 ketika bernikah semua tnggal sumpah je.. mne pergi pn sya d kata kan terkene sihir.. sya tahu sapa punya angkara sb perkahwinan sya tk ramai yg tahu.. sya isteri kedua bln depan masuk 2 thn kami bernikah.. ya knal suami sya cinta dan syg nya pd sya mcmana.. tetiba leh berubah begitu.. tanda2 d sihir pn jelas..


tlg lah uztaz sya dh putus asa rindu sya dan kasih saya pd nya tk pnah padam hnya allah saja yg tahu..

203.106.159.157

uu  at 17.Jun,2013 00:41

mungkn terkene sihir pemisah. sami dh tk nk blik rmh sejak 3 bln .. sebelum tu nk juga tel bila sya bgi tel dan tel tu utk di sorok kan d satu tempat ..kini bila sya tk cari dia nk tel suami.. suami pn begitu juga tk de lagsung nk tel sya sejak 2 minggu lebih.. merata dh saya berubat jmpa uztaz imam dn hari2 siang mlm sya solat hajt dan zikir.. menangis siang mlm .. janji sumpah suami tk kn aniaya saya dan anak2 ketika bernikah semua tnggal sumpah je.. mne pergi pn sya d kata kan terkene sihir.. sya tahu sapa punya angkara sb perkahwinan sya tk ramai yg tahu.. sya isteri kedua bln depan masuk 2 thn kami bernikah.. ya knal suami sya cinta dan syg nya pd sya mcmana.. tetiba leh berubah begitu.. tanda2 d sihir pn jelas..


tlg lah uztaz sya dh putus asa rindu sya dan kasih saya pd nya tk pnah padam hnya allah saja yg tahu..

203.106.159.157

uu  at 17.Jun,2013 00:43
Sihir Pemisah

kes macam ni elok pergi ke Darul Saka.

peta dan no HP ada kat link ni

http://db.tt/VqdRS2HE 218.208.58.219

rozaimy  at 01.Jul,2013 18:54
Trackbacks
Post a comment